313 Переглядів

Ринок VS Супермаркет: в пошуках їжі, виробленої в Одеському регіоні

12733635_959741660739706_280948058746203296_n

Позаду більша половина челенджу Eat Local Challenge Odessa. Вже декілька днів більше 130 учасників проекту добровільно розшукують продукти одеського виробництва та описують свої пригоди та смаки щодо знайденого.

Організатори проекту, спільнота Global Shapers Odessa Hub, відмічають одну з червоних ліній, що визначають успішність проекту та учасників – у тих, хто вибрав купувти їжу на ринках та у бабусь, що торгують по закутках та біля зупинок, справи ідуть значно краще, ніж в тих учасників челенджу, які закуповують продукти в супермаркетах.

Screenshot_10

Також виявилось, що, якщо ти хочеш їсти одеську смачну і здорову їжу, на це доведется витрачати більше часу, ніж до того! А час – ресурс не безмежний. Тому зараз ще доїдають закуплене на минулих вихідних на ринках щасливі любители планування, та продовжують в паніці досліджувати пустелі супермаркетів ті, хто поклався на долю.

Screenshot_8

В мережах FaceBook та Instagram щодня з’являються фото про товари та їх виробників, які знаходять одесити.

Screenshot_12

В акції берут участь здебільшого молоді люди, яка зайняті на роботі чи навчанні майже 10 годин на день. Такі учасники добігають до супермаркету тільки піздно ввечері. Та сама історія і з обідами на роботі – якщо не приготувати собі чогось, доведеться рятуватися йогуртами ГМЗ, творогом Лавіта чи Кілія та булками і печивом Люкс. Все це є в більшості популярних мереж магазинів і в маленьких точках продажу продуктів. В той же час, в цих магазинах і супермаркетах важко знайти фрукти та овочі з одеського регіону.

Screenshot_10

Тобто, відвідавши ринок вихідними, ви можете завантажити холодильник місцевими продуктами відмінної якості: бринза з Болграду, риба з Маяк, овочі з Біляївського ройону, домашні яйця з Комінтернівського, яблука з Саврані, квашена капуста з Балти. Все це до великих мереж супермаркетів зазвичай везеться з Києва, Харкова, Сум і Полтави.

Screenshot_7 (1)

За спостереженнням учасників проекту найбільшу (зверніть увагу, ми не пишемо, що достатню для життя) кількість продуктів одеського виробництва у великих мережах можна знайти (від лідера до аутсайдера) тут:
– Таврия В,
– Копійка,
– Гурман.

Практично не продаються одеські виробники в Fozzy та Сільпо.

Screenshot_9

Звісно, в лідерах по реалізації місцевої продукції ринки Новий та Привоз. Хоча і там треба перепитувати у подавців щодо мсіця виробництва товару.

Screenshot_11

Одеська акція Eat Local Challenge стала помітна і за межами регіону. В Києві вже кілька активних користувачів мережі Інтернет зацікаилсь проектум і шукають товари з Одеського регіону в своїх магазинах). Можливо, і до них докотиться наш проект, тільки тоді киянам треба буде шукати продукти кивського виробництва і постити їх з хештегом #EatLocalChallengeKyiv…

Дивитись ще:

  • Eat Local Challenge Odessa: виклик для одеситів

One comment

  • star

    Дебилы , бля … Никогда Одессит не будет на муве разговаривать … Так что интернет не засоряйте …