Вчора з’явилась публікація Центру обслуговування громадян про те, що він знаходиться на межі закриття. Автори звернення звинуватили керівництво Департаменту надання адміністративних послуг Міськради, частиною якого є новий центр, у саботажі їхньої роботи та заборгованості по заробітним платам.
Журналісти Громадського ТБ Одеси спробували розібратись, що відбувається у Центрі обслуговування громадян , який у жовтні відкривав особисто Президент України Петро Порошенко.
“Жодних перепон з боку міської влади відносно стійкості роботи цього підрозділу не спостерігається. Тому інформація про те, що цей підрозділ під загрозою закриття не відповідає дійсності”, – запевняє директор Департаменту надання адмінпослуг Одеської міськради Євгенія Абрамова під час ранкової прес-конференції.
Керівник також заявила, що на даний момент в цьому підрозділі департаменту частину послуг надають адміністратори центру, а частину — працівники органів юстиції самостійно.
“Є певні організаційні питання, які пов’язані з тим, що треба підготуватись до наступного фінансового року, треба підготувати бюджет. Є питання, які пов’язані із відшкодуванням витрат, які необхідно нести для утримання та обслуговування техніки, для оплати комунальних послуг, і т. д. Також є питання з приводу укладання договору оренди. Це організаційні питання, які будуть вирішуватися на рівні перших осіб, тобто Одеським міським головою та Головою Одеської Облдержадміністрації. Вони не є каменем спотикання і не становлять загрози для проекту”, – додає Євгенія Абрамова.
Чиновниця також підкреслила, що співробітники, які йдуть працювати у цей підрозділ, є службовцями органів місцевого самоврядування. Й оплата їх праці регламентується постановою Кабміну. “Не тільки одеська міська влада, ніяка інша влада чи орган не має можливості самостійно встановлювати скільки вона хоче платити своїм підлеглим. Це регламентується Кабінетом міністрів України. Аби сплатити певні бонуси й доплати, вони повинні з’явитись у постанові Кабінету міністрів України”, – розповідає директор департаменту про особливості оплати праці співробітників центру.
Вона наголосила, що співробітникам виплачено усе, що передбачено законом й порадила їм звертатись у бухгалтерію за вичерпною інформацією про кожну нараховану та утриману суму.
На думку Євгенії Абрамової, співробітники Центру адмінпослуг на проспекті Шевченка, 4а не готові успішно пройти фінальний конкурс для призначення їх на посади. Як заявила чиновниця, конкурс буде проведено 28 грудня.
“На жаль, виходячи з отриманих мною в робочому порядку доповідних, пояснювальних, службових записок, а також у зв’язку із тим, що в даний час проводиться службове розслідування за інформацією, яка з’явилась у ЗМІ про безкоштовне харчування, ми робимо висновок, що, наші співробітники, які зараховані виконуючими обов’язки адміністраторів не достатньо підготовлені до цього конкурсу. Ми бачимо певне незнання національного законодавства. Ми готові зробити цей конкурс публічним, відкритим для ЗМІ та оприлюднити результати конкурсу. На конкурс виносяться однакові питання для усіх служб місцевого самоврядування. Це питання про базові знання, якими повинен володіти співробітник органів місцевого самоврядування”, – розповіда Євгенія Абрамова.
Втім, із такою позицією очільниці департаменту не погоджується куратор проекту Центру обслуговування громадян Артур Аміров. Він не заперечує, що дійсно працівники харчуються за кошти благодійного фонду “На благо Одеси” (головою правління Фонду обраний екс-генконсул Грузії в Україні, а нині один із радників голови Одеської ОДА Міхеїла Саакашвілі Теймураз Нішніанідзе). Однак Артур Аміров не вбачає в цьому корупційної складової. На його думку, Центр скоро закриється через те, що його працівники поставлені у скрутні умови, заробітна плата не відповідає обіцяній, окрім того на них здійснюється психологічний тиск з боку керівництва Департаменту.
“Та ситуація,що склалася у Центрі, може швидко привести до його закриття. Для нас принципово важливо обслуговувати людей й я впевнений, що саме така мета стоїть у міського голови, який відкривав цей Центр, сприяв його створенню й докласти масу зусиль аби центр працював”, – розказав він.
На думку куратора проекту, некомпетентність директора Департаменту полягає у саботажі роботи центру. “Раніше Євгенія Абрамова заявляла, що для працівників, які не працювали на держслужбі або в органах місцевого самоврядування, тобто, без досвіду та без стажу, будуть виплачувати премію у розмірі 100 % передбаченого законодавством максимуму у розмірі 2970 гривень. На сьогоднішній день за жовтень працівники отримали взагалі смішні цифри, а в листопаді заробітна плата склала 2100 гривень”, – наголошує Артур Аміров.
На думку куратора, неможливість налагодити діалог із керівництвом департаменту впливає на ефективність роботи центру.
One thought on ““Департамент надання адмінпослуг саботує нашу діяльність”, – куратор Центру обслуговування громадян в Одесі”
order coursework
(12/12/2015 - 7:31 pm)order coursework
…Affordable coursework writing service has been designed in order to enhance a student’s literary skills by exposing them so that they can generate new ideas …
Comments are closed.