221 Переглядів

Одесити стали частіше звертатись у «102» – МВС

Кількість звернень на спецлінію «102» в Одесі зросла у два рази. Про це заявила прес-служба управління МВС в Одеській області. Кожну хвилину до Центру управління нарядами надходить повідомлення від громадян.

“Оператори «102» працюють цілодобово. Під час отримання повідомлення, вони вносять данні заявника та відомості про подію до спеціальної картки, яку після передають до диспетчера Центру впродовж двох хвилин”, – повідомляють правоохоронці.

линия связи

Диспетчер має спеціальну програму, де бачить, який з нарядів вільний і знаходиться найближче до місця події, та передає їм відомості про виклик. Це також займає не більше двох хвилин. Після отримання повідомлення, наряд правоохоронців одразу вирушає на місце події, зазначеної диспетчером. Він також контролює прибуття наряду чи слідчо-оперативної групи та при необхідності надає їм допомогу.

линия связи2

Спеціальна лінія «102» має 30 ліній зв’язку, тому якщо одночасно надходить більше дзвінків, абонент не має можливості в цей момент додзвонитися до оператора. Також в центрі працює менше співробітників, ніж ліній з’єднання, що також призводить до очікування.

В управлінні МВС заявляють, що зараз вирішується питання щодо збільшення штату працівників та встановлення додаткових робочих місць для диспетчерів.

/ За матеріалами та фото ВЗГ ГУМВС України в Одеській області

Post Author: hromadske.od.ua