434 Переглядів

У КВУ порахували, скільки коштували вибори кандидатам у мери Одеси

Найбільше на зовнішню рекламу витратив Олександр Боровик (більше 161 тисячі гривень) та Світлана Фабрикант (130 тисяч гривень). Про це повімоляє одеський осередок Комітету виборців України, який провів моніторинг фінансування виборчих кампаній кандидатів у мери Одеси: Геннадія Труханова, Олександра Боровика, Едуарда Гурвіца, Сергія Ківалова та Світлани Фабрикант.

За результатами дослідження, у свою чергу на медіа-рекламу більше за всіх витратився Геннадій Труханов. Вона йому обійшлася у близько 800 тисяч гривень. В той самий час, Світлана Фабрикант витратила біля 700 тисяч гривень на агітаційні заходи.

Найбільш поширеними засобами агітації під час виборчих кампаній виявились розміщення зовнішньої реклами, а також в реклами в ЗМІ.

КИУ

У моніторингу КВУ також відображені випадки зловживання адмінресурсом. Так, на думку дослідників, Геннадій Труханов агітував під час офіційних подій Одеської міськради. А в виборчій кампанії Олександра Боровика приймав участь чинний голова Одеської ОДА Міхеіл Саакашвілі.

Але, як зазначено у звіті, всі вказані випадки зловживання адмінресурсом за формальними ознаками не є порушеннями.

Монітори зафіксували, що деякі кандидати занижували свої видатки в офіційних фінансових звітах. Зокрема медійна реклама Геннадія Труханова, Сергія Ківалова, Едуарда Гурвіца на телеканалах коштувала значно більше, ніж це відображено у звітах кандидатів.

Извлечение из отчета

Витяг з Моніторингу ООО “КВУ”

Деякі кандидати (Геннадій Труханов, Сергій Ківалов) взагалі не задекларували видатки на зовнішню рекламу.

Дослідники також стверджують, що на одеських телеканалах виходили замовні сюжети, так звана “джинса”. Так, на телеканалі “ГЛАС” виходила інформація про Геннадія Труханова, на телеканалі “Репортер” – про Сергія Ківалова, а на телеканалі Круг — про Едуарда Гурвіца.  Матеріали з ознаками замовності також виходили й про Олександра Боровика — на телеканалах Репортер та ГЛАС.

photo251957432173046246

Витяг з Моніторингу ООО “КВУ”

В цілому дослідники зробили висновок, що виборці дізнались не про всі гроші, які були витрачені кандидатами на свою виборчу кампанію.

Post Author: hromadske.od.ua