274 Переглядів

В Одесі із транспортним колапсом боротиметься робоча група міськради

Міський голова Одеси Геннадій Труханов розпорядився створити робочу групу з питань покращення організації дорожнього руху в місті.

ТранспортДо неї увійдуть профільні спеціалісти муніципалітету та дорожньої поліції, а також громадські експерти.
На порядку денному робочої групи — проблеми підключення новобудов до вулично-дорожньої мережі, покращення якості роботи громадського транспорту, оптимізація транспортних потоків тощо.
Очолив новостворений орган керівник КП «Одестранспарксервіс» Сергій Дубенко.

Дубенко

У коментарі Громадському ТБ Одеси він розказав, що робочу групу створено у якості консультаційного органу Одеської міської ради для видачі рекомендації.

«Є проблема: зводять будинки, а кількість паркувальних місць не відповідає кількості мешканців або кількості квартир. Або під час проектування та будівництва не замислюються як будинок буде вписано у вулично-дорожню мережу. Для того, аби запропонувати міськраді вирішити цю проблему, спеціалісти надають свої висновки. Вони надають їх співробітникам профільних управлінь або департаментів для вирішення й оприлюднюються для громадськості”, – пояснив Сергій Дубенко.
Також керівник робочої групи додав, що аналогічна модель вирішення транспортної проблеми буде застосовуватись для врегулювання транспортного руху. Робоча група буде надавати рекомендації, складати проекти, кошториси й передавати висновки виконавцям.

“Наприклад, є проблемне перехрестя. Робоча група складає схему, як цю ділянку дороги можна убезпечити технічними, організаційними засобами або іншим чином. Ми розробляємо кошторис, якщо треба встановлювати якесь додаткове обладнання (огорожу, світлофор, тощо) та передаємо цей документ в Управління дорожнього господарства у якості рекомендацій”, – наголошує Сергій Дубенко.

З тим, що під час проектування будинку необхідно враховувати транспортний фактор, погоджується урбаніст Михайло Мейзерський.
“У будь якому разі під час проектування будинку треба це враховувати: як машини будуть виїжджати, скільки це триватиме часу. Треба дослідити чи не будуть ці автомобілі створювати зайві затори на дорозі, на сусідніх вулицях, чи заплановані місця для паркування”, – вважає урбаніст Михайло Мейзерський.

До процесу роботи групи поступово будуть залучатися додаткові експерти, які володіють знаннями, досвідом та ідеями, як вирішити конкретну проблему порядку денного.
Наразі у робочу групу вже включили урбаніста Костянтина Ємельянова.

Post Author: hromadske.od.ua